dilluns, 30 de març del 2009

Tallarines d'all amb bolets


Teníem una pasta d'all al rebost i no sabíem mai quan fer-la fins que un dia en  Narcis va venir  amb un cistell ple de bolets i vam tenir l'excusa.


INGREDIENTS

Bolets: camagrocs, escarlets vermells, llengües de bou i pinetells.
Crema de llet
Alls


PREPARACIÓ

- Posem la pasta a bullir com indiquen les instruccions.
- Netegem els bolets.
- Tallem un parell d'alls a làmines i els posem a la paella amb una mica d'oli juntament amb els bolets tallats petits. Els deixem coure fins que estiguin ben fets.
- Aboquem la crema de llet a la paella i la deixem a foc lent. Salpebrem.
- Ja podem treure la pasta del foc i servir-la juntament amb la salsa de bolets.


Bon profit!

13 comentaris:

la vella carmanyola ha dit...

Que bonssss!! se m'esta fent la boca aigua!

Quina passada de tallarines amb la gana que tinc ara uffffff!!

Records

OLLES I SOMRIURES ha dit...

M'encanta la pasta amb gust d'all. Especial, aquest és l'adjectiu. Salut!!!!!!

Cuinagenerosa ha dit...

illeta, quines delícies que ens poses aquest mes. aquestes tallarines amb bolets tenen un aspecte deliciós.
per cert, que no havia sentit a parlar mai de la pasta d'all, si algun dia en trobo la provaré.

Marta ha dit...

M´agrada molt la pasta i els bolets, o sigui que aquesta es una recepta perfecta per mi.
La pasta amb all no la coneixía pero deu ser molt bona.
Petons y gràcies per la teva visita.

Gemma ha dit...

I es nota el gust d'all a la pasta?
Quina sort poder gaudir d'un cistell de bolets frescos...

marilu perez ha dit...

Ummmmh ¡Que bueno! Me gusta mucho la segunda foto, con el contraste de luz, los ajitos desenfocados...

La Taula d'en Bernat ha dit...

M'encanten els bolets i fets amb la crema de llet i la pasta han d'estar delciosos... Llàstima que no tingui un Narcís que me'ls porti a cistells!!!

illetapitita ha dit...

La vella carmanyola, si que ho s´ho són de bons!

Olles i somriures, no l''havia provat mai i em va agradar!

Manel, prova-la Manel, ja veràs quin gustet que té.

Marta, jo tampoc la coneixia i és ben bona, i els bolets boníssims!

Gemma, si que es nota el gust d'all, però el just per donar el toc i no aborrir. La veritat és que tinc molta sort!

Marilu, gracias!

Anna, doncs prova-ho que t'agradarà!

Petonets!!

Martí ha dit...

Qui no s'atreveixi amb aquest plat...
Ha de ser boníssim!


Sort que ja he sopat que sinó....

una abraçada!

Sargantana ha dit...

Quina cosa més bona! Mai m'havia atrevit a comprar pasta d'all. Ara ja no tinc escusa.

La cuina vermella ha dit...

Hola princesa, has captat una llum genial en les tevs fotos! un petó ben fort i bones vacances!

Margarida ha dit...

Jo tampoc coneixia la pasta d'all. Pots dir-nos de quina marca és?
Si el gust no és molt fort, trobo que ha de ser bona aquesta pasta, i amb la preparació dels bolets...mmmm... un plat deliciós!

illetapitita ha dit...

Hola Margarida,
doncs la pasta la vaig comprar al lidl, la marca és pastalsole, el que no se és si n'hi ha sempre... el gust que té d'all és el just, estan bons ja veuràs.